מיכאל ארגוב (זינגר) יליד 1920, נולד באוסטריה.
היה צייר, צלם ויוצר תבליטי קיר אמנותיים.
בשנת 1933 עלה לארץ והשתקע בחיפה. למד ב"מכון אבני" אצל יחזקאל שטרייכמן שלימד ושהשפיע עליו מאוד מבחינה אמנותית, בעיקר ברוח האמנות הצרפתית . לימים, התפטר שטרייכמן (יחד עם הצייר והמורה אביגדור סטימצקי) והקימו "סטודיה" משלהם בצפון תל אביב שלמדו בו כ- 30 תלמידים בהם ארגוב ואחרים. ב "סטודיה" התבלט ארגוב בתשוקתו לצייר באופן מקצועי וברוח עצמאית.
בשנת 1947 נסע ארגוב לפריס ללמוד באקדמיה לאמנויות יפותECOLE NATIONALE)
(SUPERIEUREDES BEAUX ARTS במחלקה לאמנות מונומנטלית, והתמחה ברישום ובציור פרסקו . בשנת 1950 הוא סיים את לימודיו באקדמיה, השתתף בהקמת "ארגון הציירים והפסלים הישראליים בפריס" ונבחר כחבר בוועד המנהל של הארגון.
בשנת 1948 עם הקמת מדינת ישראל ופרוץ מלחמת העצמאות, הגיע ארצה עם קבוצת מתנדבים צרפתיים, שהוא השתתף באימוניהם בצרפת, הם נשלחו להילחם בנגב. הוא עצמו קיבל מינוי של קצין מודיעין והוצב לחיל הים בחיפה. בשנת 1949 השתחרר מצה"ל וחזר לפריס, בה הוא עסק בפעילות אמנותית מוצלחת ובשנת 1955 חזר לארץ להקים משפחה.
נפטר בשנת 1982.
דליה מנור, שאצרה כמה תערוכות רטרוספקטיביות על יצירות ארגוב, ערכה מחקר מקיף של חייו ויצירתו, ופרסמה אותו בספר. היא הצביעה על רציפות ואחדות רעיונית וצורנית ביצירתו בתוך מה שניראה לעתים קרובות כתפניות, ניגודים וסתירות.
התקופה הראשונה של יצירתו התאפיינה בציור של דוממים ודמויות נשים בקווי מתאר נקיים, בצמצום של החלל, ב"צורות מזרחיות" שטוחות ודקורטיביות, ובהשפעה של אמנים צרפתיים חשובים בהם פיקאסו, בראק, אנרי מאטיס, ומודיליאני. בהמשך, ציוריו עברו תהליך של הפשטה, והחל משנת 1958 הוא פנה לציורי נוף אשר הצבע הלבן שולט בהם; כך, צייר את האור הישראלי ולובן הגגות והים הבוהק שנשקף אליו מדירתו בתל אביב.
בשנת 1960, התנתק בהדרגה מהקשר עם הטבע. יצירותיו נהיו לשדה התייחסות עצמאי עם משטחים טקסטואליים עשויים בעיקר מקרטון גלי, פיברגלס ולוחות אלומיניום, עם תוספות של צבעים מותזים וזוהרים. בסוף שנות ה- 60, הסגנון ששלט ביצירותיו הוא המופשט הגאומטרי והתבליטי הצונן. בשנות ה-70, ארגוב התנסה בשימוש בחומרים חדשים בהם חול ואריגים, שמהם ייצר קולאז'ים. לקראת סוף העשור, הוא חזר לציור על בד כשהוא מחפש חידושים.
יצירותיו נמצאות באוספים רבים וחשובים בארץ ובעולם.